♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Äntligen kväll....

Kategori: Allmänt

Ja äntligen är det kväll. Har haft rätt fullt upp idag. Jag har städat, hämtat alla julkartonger i förrådet och så smått börjat plocka upp lite tomtar :-) Brukar börja smyga fram lite eftersom med start runt Lucia. Sedan så har vi haft svärfar och svärmor här på middag - chili con carne närmare bestämt. Vi äter så ofta hos dem så jag kände att det var på hög tid att bjuda tillbaka :-)

Har sovit alldeles för lite inatt - som vanligt! Släckte lampan närmare kl 01, väckning 07. Som det känns nu skulle jag behöva sova upp mot 12 timmar per natt, så trött är jag. Varför går jag då och lägger mig så sent? Jo, kvällarna går rasande fort och när lillan somnat så börjar min egentid - och så ska jag ju inte sticka under stol med att jag blir sittande vid datorn allt för långa stunder också ;-)

Men ikväll ska jag lägga mig tidigt. Jag måste bara. Imorgon ska vi till Ikea en sväng. Först och främst för att lämna tillbaka kontorsstolen vi köpte för en månad sedan, den var inte bekväm alls, (så är det när man är snål och köper den billigaste stolen ha ha) - och sedan blir det väl en snabbrunda i butiken. Måste ha mera ljus tex ;-)

Nu ska jag sätta mig i favoritfåtöljen och slappa framför TV:n - det tycker jag att jag är värd :-)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

  • Marielle säger:

    Hej!

    Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga priser!



    Kramar



    2008-12-09 | 20:08:33
    Bloggadress: http://marielletorgersson.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Ohh, jag vill se inköpen!

    Jodå, ska lägga upp recept både på kolan och rocky road, bara jag får tummen ur. ;) Rocky Road kan du söka på, den är gudomlig! Chokladgodis med marshmallows, dumle och salta jordnötter! Mums! Egentligen ska det vara pistagenötter i också, men kör ett litet billigare alternativ och nöjer mig med endast jordnötter och tycker det blir minst lika bra.

    2008-12-10 | 15:15:03
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: