♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Glädjesiffror!

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt är ofattbara 107,7! Jag var tvungen att titta bakåt i bloggen (bra att ha alla vikter samlat under en kategori) och mitt bottenrekord är 107,3!

Det är så konstigt; nu när jag inte går in för att gå NER i vikt utan bara BIBEHÅLLA vikten - så går jag ner av mig själv. Det är liksom en psykologisk grej; när man inte får äta något speciellt så blir man nästan besatt av det - och när man släpper tyglarna så blir det inte så intressant längre :-) Någon som känner igen sig?

Roligt iaf - nu blev jag sporrad att hålla igen lite extra på julmaten :-)

Jag kommer att fortsätta med dagens vikt som vanligt nu under helgerna, eftersom det är ett bra sätt för mig att hålla koll - och skulle vikten skena iväg så kan jag ta en funderare direkt på hur jag ätit och så de senaste dagarna. Skulle jag inte väga mig alls - ja då tror jag det lätt skulle kunna gå överstyr.

Nej, nu ska jag betala räkningar!

Ha det gott!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Grattis! Vad kul att det går bra för dig! :)



    Jag fortsätter att väga mig som vanligt, men skriver inte in det i bloggen, det känns jobbigare när jag har gått upp och får igång knepiga känslor... jag vill försöka fokusera på att ha en trevlig jul och då fungerar inte tankarna som börjar mala...

    Hoppas du får en trevlig helg! Kram!

    2008-12-23 | 14:59:09
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • sanna säger:

    Grattis vännen! Du kommer att klara det här, det vet du. Jag tror starkt på dig... Ha en fin jul nu...

    Kramar om

    2008-12-23 | 19:08:40
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: