♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Hej på er

Kategori: Allmänt

Har varken haft tid eller lust att blogga det senaste dygnet. Mår inte så bra för tillfället; och jag fungerar som en jordfelsbrytare kan man väl säga ;-)  -  när det blir för mycket så stänger jag av automatiskt och drar mig undan. Ja, så fungerar jag. Andra känner kanske för att vara precis tvärtom - prata/skriva av sig.

Jag ville bara kika in och säga hej - eller godnatt kanske jag ska säga. Ska försöka skriva lite mer ingående imorgon :-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej! Vad skönt att du tittar in =) jag förstår dig, så var jag innan ville vara lite för mig själv tills jag mådde bättre.



    Så är det väl lite idag med, men jag är nog de som skriver mer i dag som en dagbok. Eftersom man är en känslomänniska så märks det så tydligt på hur jag mår.



    Hoppas du mår bättre alla har vi dagar som inte är på topp. Sitter i skolan och försöker förstå någonting =)



    Tänker på dig och finns här för dig vännen.

    Kram Sanna

    2008-12-02 | 10:10:13
  • Malin säger:

    Ja, jag kan verkligen lova att jag njöt av fulla drag igår, av att få vara hos farmor och farfar och bara bli ompysslad och uppassad =) Det var som att gå i ett riktigt vintrigt landskap ute. Förstår att du drömmer dej hit, när det bara regnar hos dej. Det ska inte regna i december! Hoppas att du har en jätte bra tisdag! Kram

    2008-12-02 | 12:23:00
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja, jag kan verkligen lova att jag njöt av fulla drag igår, av att få vara hos farmor och farfar och bara bli ompysslad och uppassad =) Det var som att gå i ett riktigt vintrigt landskap ute. Förstår att du drömmer dej hit, när det bara regnar hos dej. Det ska inte regna i december! Hoppas att du har en jätte bra tisdag! Kram

    2008-12-02 | 12:25:03
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Nina säger:

    Tack så mycket! Tycker oxå att gravid magar är vackra, fast inte på mig själv! Men men, det är ju en upplevelse och jag älskar att känna då pyret sparkar och gör volter därinne. Hoppas att du mår bättre nu! Alla har vi dagar då vi inte funkar så bra!

    2008-12-02 | 17:38:59
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja jag gjorde som i originalet. 2 påsar saffran sen bytte jag ut philadelfia osten mot mandelmassa :-) Mums

    2008-12-02 | 19:36:01
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: