♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Hittat dem!!

Kategori: Vikt & mått

Å nu har jag hittat filmerna - inslagna!!!! Som jag har letat och letat! De hade hamnat i en annan kasse än den ordinarie säcken där alla inslagna klappar ligger inne i vår walk-in-garderob.

Ja, ja huvudsaken att de finns iaf, men det här var inte kul :-(

Dagens vikt var förresten 108,1 - och det är jag mer än nöjd med. Jag tror det är första gången jag inte gått upp något över en helg! Nu återstår bara att klara sig över de här kritiska veckorna som följer; över jul och nyår.

Har gjort skinka nr 2 idag på förmiddagen, och nu när jag hittat filmerna så kan jag ju återgå till mina sysslor igen. Ska dammsuga, och så ska dottern och jag baka centerkakor - och finally - så ska jag slå in resterande julklappar.

Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: