♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Måndag

Kategori: Vikt & mått

Vikten idag var trevligare än igår; 108,8.

Vi har nyss kommit hem. Varit på stan och avnjutit en mycket god lunch. Svärpäronen, som firar bröllopsdag idag, bjöd oss. Sedan handlade vi lite på vägen hem. Så nu sitter man här proppmätt och nöjd ;-) - tror jag måste fixa lite kaffe för att motverka sömnigheten som alltid kommer på eftermiddagarna. Lägger jag mig ner och vilar så somnar jag på stört - ja det är säkert!  :-D

Imorgon hade vi tänkt oss att åka till Ikea och handla en utbyggnadssats till tågbanan dottern fick i julklapp, samt att jag ska köpa diverse föööörvaaaringsprylar till hennes rum. Jag måste försöka få till något slags ordning därinne, hon har så mycket grejor i ett alldeles för litet rum. Fasen att det är så små rum i denna lägenhet! Hur tänkte de när de byggde detta hus??

Nej, nu ska jag fixa kaffe!

Kram kram

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Vad duktig du har varit på att hålla vikten, här har det rusat iväg... :S

    Oh, vi har det omvända problemet. Ett alldeles för STORT rum som innebär att det får plats alldeles för mycket saker.. :S

    2008-12-30 | 08:25:39
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • sanna säger:

    Du är ju jätte duktig vännen! Du kommer ju att klara det ju. Själv känns det som jag gått upp 5kg just nu, men det är bra en dag till sen är det skärpning. Vill önska dig Gott Nytt År och en massa kärlek och lycka till dig...

    kramar om dig

    2008-12-30 | 20:09:48
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja, visst blev han fin och riktigt stilig i sitt nya halsband! Riktigt nyårsfin =) Jo, han är riktigt go och snäll, så länge han inte hittar på en massa sattyg den lille rackaren :p



    Tusen tack! =) Hoppas att du får ett riktigt Gott Nytt 2009 oxå! och ett riktigt Gott Slut på 2008!

    Kram kram

    2008-12-30 | 21:46:11
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: