♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Varningsklockorna ljöd i morse.....

Kategori: Vikt & mått



.....när jag ställde mig på vågen: 109,2! Nä, nu väger jag 1 kg över gränsen som jag satt över helgerna - nu får det bli strikt återhållsamhet så gott det går fram till onsdag/nyårsafton! Visserligen åt jag en pizza igår; vi tog med oss hem på väg från bion - så det är nog bara "lätta" hekton som förhoppningsvis ramlar av tills i morgon! Jag måste dock ner 1 kg innan onsdag för jag har lovat mig dyrt och heligt att inte gå UPP något över helgerna!!

Vi har alldeles nyss kommit hem från en busstur till stan och bowling med dottern! För er som är insatta i bowling (jag kan säga att jag INTE är det, det enda jag vet om bowling är att det är ett klot med hål i) så fick dottern 86 respektive 87 poäng. Hon spelade två serier. Förra gången hon spelade hade hon 65 respektive 66 poäng ;-)

Hon tycker det är så kul! - och att åka stadsbussen var då MINST lika roligt för henne ;-) Tänk vad lite som roar barnen ;-)

Nu mellanlandar vi en liten stund - om en timme ska vi pälsa på oss (kallt idag för att vara här: just nu 6 minus) och promenera en stund till farfar och farmor. Känner att jag behöver röra på mig lite och att vi behöver komma ut i friska luften lite - vi har varit ute på tok för lite den senaste tiden. Tycker man är inne jämt.

Hoppas ni får en bra söndag!

Kraaaam

Kommentarer

  • Kia säger:

    Känner och känner. I Dorotea känner väl alla, alla... Tragiskt är det!

    Kram

    2008-12-28 | 13:30:23
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • sanna säger:

    Hej vännen! Det kommer du att fixa, så är det nog för oss alla.Du verkar har haft en fin jul med familjen. Åhh vad bra att filmen var bra tänkte se den med sambon någon av dagarna nu... Hoppas du får en fin nyår nu så tar vi ett nytt tag dagen efter.

    Kramen

    2008-12-28 | 15:42:31
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Jag tycker du har gjort det bra ändå, det är inte mycket du har gått upp, för egen del ser det INTE kul ut! :o

    Sambon har redan lagt upp ett träningsprogram för mig, så det blir ju spännande nästa år. ;) s

    God fortsättning, dags för nya tag! (Ja, efter nyår då... ;) )

    2008-12-28 | 17:35:49
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Roligt att titta in i era bloggar. Ni verkar vara ett gäng som verkligen peppar varandra.Lycka till från en totalt karaktärslös besökare ;O) Kram

    2008-12-28 | 22:47:08
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här: