♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vikten....

Kategori: Vikt & mått

....idag är 108,0. Det pendlade mellan 107,8 och 108,1, men flest gånger 108,0 ;-) Någon som kan förklara varför vågarna håller på så här!?

Har fått min högersidiga huvudvärk idag, den som brukar hålla i sig i cirka 3 dagar - OCH tanten har kommit. Har lagt märke till att de har ett samband - de är nog ett par *skratt*

Planerna för dagen är att jag och sambon ska ha barnvakt. Vi ska åka in till stan, gå och äta en god lunch på vår favoritrestaurang, samt göra lite ärenden på stan. Jag sade till honom att han och jag har på tok för lite egentid tillsammans bara han och jag. Vardagen rullar på i hög hastighet och det blir bara inte av. Kanske man ska börja schemalägga/skriva upp i almanackan egentid?

På söndag ska vi förresten på julmarknad här på orten. Det ska bli mysigt. "Tomten" brukar vara där och ge små paket till barnen :-)

Har ni varit på någon julmarknad i år?

Nej, nu ska jag duscha och tvätta håret!

Puss o kram!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! det går neråt ser jag =)Mysigt att ni ska få göra det, det är viktigt med egen tid för att förhållandet ska må bra när man har barn...



    Vi ska på julmarknad riktig tradtionel marknad på norraberget. Man får en riktig julkänsla när man är där..

    Ha en riktig trevlig helg nu vännen..

    Kramar om

    2008-12-05 | 18:35:47
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Åh vad mysigt. Jag tror det är jätteviktigt att man får göra något bara två vuxna som ett par ibland. Vi försöker sätta av tid och är ändå rätt duktiga på det, men så är vi barnlediga varannan helg för det mesta.

    Visst är vågen knepig, min pendlar också så mycket. Man kanske skulle ha en såndär gammal vanlig våg?

    Ha en trevlig helg nu vännen! :)

    2008-12-05 | 21:26:18
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    ååå julmarknad det skulle jag vilja åka på !

    2008-12-11 | 12:59:49
    Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här: