♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Bloggtorka

Kategori: Allmänt

Ja, jag tror jag drabbats av det faktiskt :-) Men det gör väl alla ibland? Ibland så sprudlar skrivarglädjen och det ploppar upp än det ena efter det andra som man vill skriva om - och ibland så bara.....helt tomt..... Men men - förr eller senare kommer jag igång igen var så säkra ;-)

Imorgon ska jag på vägning igen hos sjukgymnasten. Kan vara bra att komma iväg och få lite pepp igen, det behöver jag just nu. Idag har jag faktiskt skött mig betydligt bättre matmässigt - men någon promenad har det inte blivit. Det regnar ju varenda jäkla dag nu - trist!

Jo förresten....det gick bra hos tandläkaren. Inga hål :-)

Nej nu ska jag plocka ihop lite innan jag går och lägger mig.

Sov så gott!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Vissa dagar finns det bara inget att skriva om... :) Känner igen det.

    Haj/valskummet finns på...dadam! -Lagerhaus! :D 17:-st. Det finns även annat badskum för 10:-st. :)

    2008-11-13 | 21:20:34
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: