♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

....är 107.9. Jag är glad att det går neråt IGEN - men tänk om jag till veckan kunde komma under 107, jag är lite trött på det här pendlandet upp och ner mellan 107,7 och dryga 108.

Dricker just nu kaffe. Ska strax ut på min promenad; men idag tänker jag vänta till 10 åtminstone så den där förrädiska ishinnan tinat bort. Brutna ben har vi INTE tid med nu ;-)

För övrigt är det ju idag min favoritdag - FREDAG :-) Det är konstigt - men det är något visst med den dagen - vare sig man jobbar eller är ledig (men kanske inte för dem som jobbar på lördagar?) - man får mysa ihop sig på kvällen och så vet man att man har hela helgen framför sig :-)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Ohhh vad du är duktig! Ja, nu får du se upp! ;)

    Näe, jag tar dagens vikt med en nypa salt, ett sånt stort hopp är aldrig på riktigt. ;)

    Men det gör inget, det viktigaste är att det går ner, och så länge det gör det är jag glad! :)

    Du har rätt om fredagar, och jag som även jobbar helg tycker ändå det. :) Konstigt nog. Samtidigt kan jag ha fredag mitt i veckan om jag är ledig två dar i rad, rätt skönt det med. :)

    2008-11-07 | 10:30:17
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Nina säger:

    Tack så mycket :) Tur man har nära och kära runt omkring sig som gör en på bättre humör iaf. Ha en underbar helg. Själv så far vi till sundsvall och ikea imorron. Tjoho! Kram

    2008-11-07 | 12:40:34
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • BuyorSell säger:

    Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



    I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet.



    En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



    Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



    Välkommen!

    2008-11-07 | 14:34:38
    Bloggadress: http://buyorsell.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Men grattis vännen! Vad glad jag blir för din skull.. Du kommer snart vara där...Hoppas du får en trevlig fredag då =) Mys riktigt...

    2008-11-07 | 14:58:38
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja, jag kan lova att det verkligen är jätte mysigt med kakelugn!! =) Eldar massor där ikväll och bara myser och har det bra! ;)

    2008-11-07 | 21:13:49
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: