♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

......är 108.3. Upp och ner som en jojo, men jag känner mig inte särskilt nedslagen över dagens vikt; det har varit helg och de 7 hg jag gått upp är bara "lätta" kilon som jag kommer att tappa igen under veckan. (Lät jag självsäker nu? Jag försöker bara vara positiv hi hi) Egentligen är det dags för midjemått nu men jag tror jag avvaktar tills nästa måndag.

Idag skiner solen ute så jag ska nog ta mig en promenad med dottern lite senare. Ska bara dammsuga och plocka undan lite här hemma först.

Puss o kram på er!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Klart du ska vara positiv det kommer man lågn på =) Härligt att solen skiner, själv såg jag inte klok ut när jag gick till skolan i morse. Toppluva, vantar, tjocj jacka så jag knappt kunde röra mig...

    Svin kallt här..

    Kram vännen

    2008-11-17 | 14:10:28
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Ja, det är ju de små som kilar sig fast... :S Usch, hoppas du slipper fler anfall!

    Jag fick nästan mer anfall när jag åt nyttigt än när jag levde mitt "gamla" liv med fet och onyttig mat, så min galla levde sitt eget lilla liv. Nu är det väl mina gallgångar som spökar istället, men sen jag började äta riktig frukost på morgonen har det peppar peppar blivit bättre.

    2008-11-17 | 14:34:27
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: