♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt....

Kategori: Vikt & mått

....är 107,3! Nytt viktrekord med andra ord :-) Det förra rekordet låg på 107,6 och det vägde jag i fredags, för 6 dagar sedan. Jag är jätteglad. Det här behövde jag för att orka kämpa vidare. Det går verkligen sakta men säkert det här.

Sitter just nu och äter frukost, är inne på kaffet nu. Ute är det någon minusgrad och solen skiner och det är ett tunt men ack så vitt litet snötäcke utanför fönstret. Man ser gräsmattan igenom så tunt är det, men det borde räcka för att de ska kunna åka lite pulka på dagis :-)

Jag är lite seg idag. Trots mina föresatser om en tidig kväll igår så blev klockan midnatt innan jag släckte lampan. Inte nog med det; dottern kom in och väckte mig 3.30! Vet inte om hon trodde det var morgon så jag fick sitta inne hos henne en stund tills hon somnade om igen - och sedan tog det ju lite tid innan JAG somnade igen och så var det väckning kl 7 - puh! Jag minns inte när hon sist kom in en natt, det är flera månader sedan. Vi har sån tur att hon brukar sova gott hela nätterna, så jag hoppas detta var en engångshändelse.

Ni får ha det så bra så hörs vi lite senare :-)             

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Grattis vännen! Blir så glad för din skull och du ska vara jätte glad vännen! Du är så värd det....

    Nej hjärtat det är inte mig det gäller, det är min mamma...

    Kramar om dig vännen..

    2008-11-20 | 09:15:46
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Grattis, så kul! Måste vara peppande!!! :-) Och vad fränt att ni har riktiga mistlar, jag hade nog smugit upp och tagit mig en oavsett om de var fridlysta eller ej - de verkar ju trivas nere hos er och frodas!



    Jätte bra tips med centern, de ska jag pröva nästa gång. Japp, julbaket har påbörjats - och jag har inte tjuvsmakat en enda kaka än ;-P Lite stolt är jag allt... Men nu har jag idétorka på vad jag ska baka i morgon - du kanske har något tips på någon sort?!



    Ha en bra kväll!



    Kram

    2008-11-20 | 17:08:30
  • Bantarbritta säger:

    Grattis! Visst är det trevligt med viktrekord! :D Nu ska vi slå nya, eller hur?! :D

    2008-11-20 | 19:49:58
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: