♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

....är samma som igår, nämligen 107.3. Det är helt okey, för en vecka sedan vägde jag ju 3 hekto mer ;-)

Idag bara måste jag ut på en promenad. Blev ingen igår. Det värsta är att jag inte har några inlägg (ortopediska) i mina vinterskor så jag kommer få ont,ont,ont i fötterna. Men vill man vara fin får man ju lida pin, eller hur? hi hi

Nej, skämt åsido - jag måste lämna in mina gipsavgjutningar på ortopedverkstaden snart så de får göra ett par inlägg till mina vinterkängor.

Nu ska jag äta frukost. Ska läsa era bloggar senare idag.

Puss o kram

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! vad bra för det är jätte viktigt med rätt skor. själv har jag jätte dåliga skor när jag är ute och går. Fy skäms inte konstigt att jag har så ont i ryggen jämt =)

    Ha trevlig helg nu vännen...

    2008-11-21 | 12:00:58
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: