♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

.....är 107,9. Så kan det gå efter en helg i njutningens tecken ;-)  Dock vägde jag 108,3 förra måndagen så detta är ju en bra utgångspunkt och start inför den nya veckan. Åter igen måste jag säga att det är toppen med en blogg där man kan gå tillbaka och titta när man "tror" att det står stilla :-)

Här småsnöar det lite. Det har blåst och snöat i natt och det är verkligen så mysigt! Jag har fått riktig julfeeling.Längtar tills man får ta fram stakar och stjärnor :-)  Nu känner jag mig "hemma" - norrlänning som jag är. Jag hoppas man slipper se äckeltråkiga gröna gräsmattor här åtminstone under december - fast om jag ska vara realist så förstår jag ju att det är väldigt liten chans att jag har sån tur nu när jag bor där jag bor.

Idag ska vi till frissan med lilla fröken. Hon är fortfarande snuvig men det har nog nått sin kulmen nu. Får se om hon är frisk nog att gå till dagis imorgon.

Det var allt för denna gång - ha en trevlig måndag :-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! Du är inte ensam.. Min helg har också varit mycket njuta. men jag tar det för det var så värt. Men idag är det nya tag som gäller och motion. Hoppas din helg har varit bra? Det är ju dessa tider nu med förskylning hoppas hon blir bättre snart.. Kramar om

    2008-11-24 | 11:14:34
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: