♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

är inte oväntat 108.6 - men det har jag ju heeelt och hållet mig själv att skylla. Jag kan ju inte gnälla på kroppen för det var ju faktiskt mitt val att sitta och snaska igår kväll :-(

Jag känner mig faktiskt lite låg idag, och det är nog inte bara för vikten - utan allt känns bara jobbigt, deppigt och hopplöst nu. KAN ju bero på att jag väntar tanten på besök igen inom en vecka. Det är verkligen inte rättvist att vi tjejer ska ha såna här hormonberg-och-dalbanor varje månad, eller hur?? Killarna kommer alldeles för lätt undan ;-)

Nä nu ska jag göra mig iordning för jag ska strax bege mig till Spakällan för fotvård. Jag brukar gå där ett par gånger om året eftersom jag har såna problem med mina fötter; har tex psoriasis i själva NAGLARNA vilket innebär att de måste slipas ner emellanåt. Som tur är har jag inte psoriasis någon annanstans på kroppen.

Det är på Spakällan jag ska göra min ansiktsbehandling också NÄR jag kommer ner till 99 kg, för det SKA jag klara :-)

Jag kikar in här och svarar på era kommentarer senare idag!

Kram kram så länge

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Snart så är den vikten ett minne blott! :)

    Psoriasis på naglarna lät inge vidare... :( Men skönt att få pyssla om sig lite iaf om man ska se det från den ljusa sidan.

    Nu ska jag sätta mig med min Allt i hemmet Julspecial och dreggla en stund innan det är dags att ta i tu med hemmet..

    2008-11-03 | 11:32:16
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Linda säger:

    Du vet att det inte är toppen att väga sig så ofta va? :S Då tappar man stinget eftersom man inte ser några förändringar. Varannan vecka är det bättre att man väger sig. Då blir allt mycket bättre eftersom man blir mer taggad när man ser man gått ner mer än vad man gör om man väger sig för ofta ;)

    2008-11-03 | 12:43:14
    Bloggadress: http://liiiiinda89.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Hästar... en hel bunt. ;) Sen katter, hund och kaniner.

    2008-11-03 | 17:35:28
    Bloggadress: http://bantarbrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: