♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Here i come!

Kategori: Vikt & mått

Hej svejs på er! Äntligen är allt på plats! Eller ja....rättare sagt var den klar igår kväll ;-) - men jag hade så mycket annat för mig då...undanflykter, undanflykter *skratt*  Underbart iaf med en helt ny fräsch dator och skärm - fast det tar nog ett tag innan jag vant mig vid den här stora breda skärmen, 20 tum, hade ju en 16 tums skärm på den gamla :-)

Dagens vikt var 108,2. Om jag inte minns fel var det 108,3 i måndags? Rätta mig om jag har fel :-) Jag har haft fullt upp denna vecka så inga promenader har det blivit tyvärr. Måste ta mig i kragen igen!

Inte nog med att vi handlat en ny datorutrustning. Vi har just kommit hem från Ikea där vi handlat:

LILLABO Grundsats tåg 20 delar
Ett tågbaneset i 20 delar (kan även köpas till fler delar till den) som julklapp till dottern som önskat sig en sån.

KALLT Presentpappersrulle
Julklappspapper

MÅLA Tuschpenna/ stämpel
Roliga tuschpennor till dottern. På den ena sidan ritar man och på den andra finns en stämpel i olika figurer.

SVENNING Arbetsstol
En ny "datastol" eftersom den gamla är trasig.

GLIMMA Värmeljus
Mera värmeljus - man kan väl inte åka till Ikea utan att köpa värmeljus? :-)

KOLON Golvskydd
Golvskydd till kontorsstolen

Vi köpte även ett skohorn vilket tydligen inte finns att uppbringa här på nätet!?

Ja jisses vad vi har handlat denna vecka. Köpte även ett nytt regnställ till dottern igår då hon vuxit ur det gamla. Nu får vi nog allt dra åt svångremmen en aning - det är ju snart jul också!!  och så fyller svärmor snart 70 år och 2 dagar efter fyller min sambo (dock inte jämnt men ändå).

Snälla fru Fortuna - tror du att du kan ge mig en rejäl vinst snart?????

Kommentarer

  • Molly säger:

    hej hej!

    hoppas att allt är bra med dig?!:)

    haft en bra vecka hittills? hoppas det:)

    take care!

    kram

    2008-11-12 | 14:49:15
    Bloggadress: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Där är du ju! =) grattis till minuset får jag väl säga.. Hoppas att allt är bra med dig.. Shopping har det också blivit ser jag.. Så skönt att du är tillbaks vännen...

    Kramiz

    2008-11-12 | 15:19:21
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hur kan man åka till Ikea utan att köpa lampor och batterier? ;P

    2008-11-12 | 20:31:59
    Bloggadress: http://liiiiinda89.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Du är tillbaka! :D Härligt!

    Kul med Ikea, ser att du hittade pennorna... :D Själv har jag gått och slarvat bort våra... :o

    2008-11-12 | 21:37:26
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: