♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Attans otur!

Kategori: Allmänt

Fick mitt paket från Ellos idag, som bl a innehöll dessa kuddfodral:

......men tror ni inte de var för stora för kuddarna jag tänkte ha dem till!! Så det blir till att skicka tillbaka dem - eller köpa större innerkuddar. Får se hur jag gör. Snygga är de iaf, bilden gör dem inte riktigt rättvisa; de är lila och glansiga.

Paketet innehöll även denna söta ljusstake, en Carin Kry, som jag ska ha som adventsljusstake med värmeljus:



Juliga påslakan, men inte så juliga att man inte kan ha dem annars på året också, med vita istället för röda underlakan till:


....samt nya trosor till dottern, Hello Kitty of course ;-)



Nä, nu ska jag strax börja förbereda middagen. Det blir spagetti med köttfärssås, och en grönsallad till!

See you later!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åhh... nu blir jag med sugen att skicka iväg en beställning till ellos. En sådan ljusstake hade inte varit fel + att jag gärna hade haft nytt i TV rumsfönstren till jul. en får se vad plånboken säger efter att mammanslanten ramlat in ;-) Ha en fortsatt bra dag! Kram

    2008-10-22 | 15:33:41
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jag blev förälskad i ljusstaken vad fin den var. Det är så kul att få paket... men inte lika kul när det är kläder och man måste skicka tillbaks dem.

    Kram

    2008-10-22 | 15:43:19
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Hahah, har du också en hello kittygalning hemma? ;)



    Ljusstaken var ju hur söt som helst! :)

    2008-10-22 | 23:05:42
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: