♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

108.1.  Jag blev lite snopen att jag lyckats gå ner 3 hekto eftersom jag inte promenerat något sedan i tisdags. Jag är genomförkyld verkligen, har inte ens smak eller lukt, men jag har inte varit så dålig att jag inte kunnat äta, utan har ätit mina måltider. Roligt iaf att det går neråt, och jag är glad att jag inte tappat kontrollen fullständigt denna vecka då jag verkligen varit grymt omotiverad!

Idag är det äntligen lite sol ute. Jag orkar inte med någon promenad i powerwalk-tempo men jag ska ta en kort, lugn promenad idag iaf för att få röra på mig lite och få lite sol. Det har varit så regnigt, grått och grinigt denna vecka, precis som jag känt mig själv.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Jobba ska jag göra idag.

    Hua, jag känner mig som en hypokondriker som är till doktorn hela tiden. :S Men det stod att man svullnade upp i ansiktet och fick mörkare röst om man led av hypotyreos en längre tid, och det skulle jag tro att jag har gjort i såfall.

    Näe, jag har inte köpt belöningen än, har ju varit slutet av månaden... ;) Vad ska du göra idag? Känner du dig bättre idag?

    2008-10-17 | 09:03:11
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Grattis! Det är underbart med alla små hekto man tar sig ner. =)

    2008-10-17 | 13:49:31
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: