♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt....

Kategori: Vikt & mått

......landade på 108,1 efter många vägningar med nästan lika många varianter! Varför är digitalvågar så knäppa för?? Man ska väl väga lika mycket varje gång man ställer sig på vågen, när det sker inom en minut!? Jag brukar väga mig så jag har samma vikt två gånger; jag vägde först 108,0 två gånger, men så ställde jag mig en tredje gång och då blev det 108,1 så jag tog det iaf! Ja, jag är nöjd över de två hekto till som ramlat av. Snart så...kanske imorgon?...kan jag hamna under 108? *hoppas*

Nu har jag ätit frukost. Dottern (Pippi Långstrump) har åkt till dagis med pappa. Ute lyser solen och det är en riktigt vacker morgon, och jag ska alldeles strax klä på mig och gå ut en RASK promenad! Äntligen! Har varit lite halvdant med motionen sista veckan och det påverkar faktiskt motivationen negativt, tro mig...

Hoppas ni allihopa får en riktigt fin dag, så hörs vi sen!

Kram kram

Kommentarer

  • kakan säger:

    Min våg är likadan. Om jag ställer mig lite längre fram, eller mer på mitten, kan göra skillnad på två, tre hekto... Så det gäller att vara ärlig mot sig själv och ställa sig på samma ställe... Jag håller mig konsekvent till den variant som ger lägst vikt!

    2008-10-22 | 09:02:12
    Bloggadress: http://kakanskilokamp.blogg.se/
  • Therese säger:

    Ahhh... så frustrerande. Min våg är lika knäpp. Jag har kämpat att nå under ett jämt tiotal i två veckor nu, men i orgon DÅ!!! Då "knäcker" även du 108, och sedan ska du se att det rasslar på. Förresten är du en 68 så vet du kannske vem Carina Hansson är från Avaträsk? Hon är iaf världens bästa stickerska, hon har gjort så ycket fint till min lilla tjeje Svea, till och med en stickad dopklänning! Men du behöver inte säga bu eller bä i frågan, respekterar om du vill vara helt anonym, det hade jag velat vara ibland också... Så nu rotar jag inte mer i det :-) Ha en bra dag!

    2008-10-22 | 09:16:26
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Grattis till viktnedgången! Den här veckan ligger du under 108 ska du se, härligt! :)

    2008-10-22 | 09:17:21
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Grattis vännen det går ju neråt... Vågar ska man inte lite på, jag blev så sur på den jag hade innan. Den visade olika jämt. Vad kul att ska få en ny bil ny för er i allafall. Hoppas ni blir nöjd.

    Kram på dig

    2008-10-22 | 12:36:05
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: