♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

....är 108.0! Ett hekto per dag de senaste dagarna - jag är nöjd! Jag vägde mig 4 gånger tror jag, 3 gånger med 108,0 och en gång 107,9! Jag tog ju dock 108.0 som dagens vikt, men det var lite retsamt att det tydligen var så nära :-)

Jag bloggar mer senare. Nu ska jag strax iväg till sjukgymnasten och prata lite och väga mig; låter kanske konstigt men ni som följt mig vet ju. För er andra så finns ett inlägg om det från den 2/10. Dessförinnan ska även en sköterska kolla mitt öra som fortfarande är täppt.

Hej svejs!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Du ser! det kommer nog bara säga pang snart så åker du ner med en fart... Ville bara titta in och säga hej innan jag åker.

    Ha en trevlig helg nu...

    Kram

    2008-10-24 | 10:36:30
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: