♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt + väntat besök....

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt är 108.4, betydligt trevligare siffror än igår men bättre kan det bli. Jag mår fortfarande piss, den förbannade huvudvärken sitter kvar i höger sida och gnager, och den och det faktum att jag fick väntat besök av Tanten i morse gör att jag är väldigt trött och hängig. Som grädde på moset har jag fått en ful, jäkla finne nere vid hakan. Jag brukar i vanliga fall inte ha finnar. Enda fördelen med Hennes besök är väl att hon tar bort lite vätska ur kroppen på mig så att jag går ner i vikt igen....

Så där - nu har jag gnällt lite. Patetiskt - jag vet. Finns ju betydligt värre problem i världen.

Jag ska iaf gå med dottern till dagis strax och därefter ta en 30-minuters promenad trots att jag egentligen absolut inte orkar det!! Tror det gör gott för kroppen iallafall att röra på mig, och det är ju bara i 30 minuter jag behöver "lida", sedan kan jag vila när jag kommer hem, framförallt för den förbannade huvudvärkens skull.

Ha det gott mina vänner!


Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Äh, gnälla får man göra, det är det enda jag gör i min blogg just nu. Men när det känns pissigt är det skönt att skriva av sig så mår man förhoppningsvis lite bättre i verkliga livet istället. ;)

    Skönt att tanten har kommit, jag väntar bara på att hon ska knacka på här också, känner mig helt uppsvälld hela jag med vätska.

    2008-10-14 | 08:50:19
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jag gnäller nog med ett tag! Ägglossningen är lika vidrig som den andra.Huvudvärk,ont i kroppen trött och uppsvälld. I morgon står man där och tittar på vågen. Fast man vet vad det gäller, så blir man så besviken ändå.=(

    Kram

    2008-10-14 | 13:58:08
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Du är vekligen strong som tog dig ut och gick trots att det tog emot! Guldstjärna! Och jag måste erkänna, jag vann designen till bloggen, jag är super oteknisk, håller på för fullt och jäklas med att lägga in länkar - ibland vill det sig inte :-( Morr! Tycker allt blogg.se är lite knepigt och segt. Fungerar din besöksstatestik förresten, min har lagt av... Hoppas på en fin dag! Kram

    2008-10-15 | 07:40:48
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: