♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt....

Kategori: Vikt & mått

är 108,7, +3 hg sedan igår morse (??). "Naturliga variationer" i all ära, men det är sånt här som får mig att tappa sugen. Det är väl vid de tillfällena de brukar skita sig för mig. Jag har en väldigt svag karaktär, och nära till att dyka ner i en godispåse vid motgångar.

Jag accepterar att man kan stå stilla länge och väl, men gå upp när jag skött mig!? Vad gjorde jag för fel igår, undrar jag? Inget, enligt mig. Det är inte ens nära Röda veckan, ett par veckor kvar, så jag kan inte skylla på det heller. Det är just p g a detta man egentligen ska väga sig en gång i veckan, jag vet....

Nåväl. Nu ska frukost intas, sedan ska jag gå med dottern till dagis och sedan ta en rask promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Det är bara vatten, inget att oroa sig för, snart har det försvunnit! :) Det kan bero på att du inte varit på toaletten också (hoho, kul å skriva om sånt).

    Jodå, här har man gått och blivit sjuk... blääää.

    2008-10-02 | 07:56:49
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • kakan säger:

    Jepp. Det är nu det gäller att stå ut! Bantarbritta har rätt, det är ju bara vatten! Det här är baksidan med att väga sig varje dag - det är lätt att bli fixerad vid dessa små, naturliga variationer. Vet precis hur det är. Faller i samma fälla själv... När ska vi lära oss? ;-)

    2008-10-02 | 15:25:11
    Bloggadress: http://kakanskilokamp.blogg.se/
  • Alina säger:

    Godagens! Kikar in:)

    2008-10-02 | 15:30:32
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: