♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Good morning saturday!

Kategori: Allmänt

Ja i morse fick vi en rejäl sovmorgon.......ända till 7.30!!! :-)  Ja, det är sovmorgon för oss! Vi brukar bli väckta av "lilltrollet" vid 6.30 cirka helg som vardag, så när man tittar på klockan och den är så mycket som 7.30 - då tycker man att man har det riktigt lyxigt *skratt*  

Vi låg och gosade och myste lite extra länge i sängen idag. Vi har TV i sovrummet, så dottern brukar ligga mellan oss och titta på barnprogram - så kan man ligga och halvsova och dra sig lite. Skönt. 

Jag sitter nu och dricker en kopp kaffe. Snart ska vi bege oss ut på olika aktiviteter - jag ska ta en promenad tex. Hoppas för guds skull att det inte börjar regna, det ser så mulet ut! Det blev ingen promenad av igår så idag känner jag ett MÅSTE inom mig att gå ut och gå. Sedan i eftermiddag ska vi till svärfars, och där vankas det nybakta kanelbullar såhär på Kanelbullens dag! Bonussonen är där nu och hjälper farmor att baka.  

Ska ni äta bullar idag?                             

Jag tycker faktiskt att vi bantande "tjockisar" kan få unna oss en bulle idag :-)

Kram hela da´n!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: