♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Hoppas ni har överseende....

Kategori: Allmänt

......med mina glesa inlägg, men ni vet ju vad det beror på. Så fort vi har en ny dator så kör jag på 100 % igen. Jag har INTE tröttnat på er om ni tror det *skratt*  Så lätt blir ni inte av med mig ;-)

 Jag tycker det är dötrist som det är nu; ibland hinner jag inte vara inne på nätet mer än en halvtimme så strular "han" - vilket innebär att jag inte på långt när hinner läsa alla bloggar jag följer och än mindre blogga själv så mycket som jag skulle önska. 

Databeroende som jag är så känner jag mig halvt om halvt avskärmad från omvärlden nu *skratt*  Fördelen är väl att jag hinner mycket annat nu som får ligga åt sidan annars eftersom jag tillbringar en stor del av min egentid framför skärmen...

Förhoppningsvis inom en vecka har vi en ny;  vi har hittat ett nytt ställe nu som vi ska kolla upp till veckan. 

Idag blir det ingen promenad; vädret visar sig verkligen från sin allra sämsta sida. Det snöar och regnar ute om vartannat (dock inget vitt på marken ännu iaf) , temperaturen ligger på cirka 0-1plus nu trots att det är mitt på dagen, och det blåser - usch usch - men imorgon skulle det bli kalasväder såg jag på väderprognosen. Då ska jag hinna med en promenad på förmiddagen innan jag och sambon åker iväg och kollar på ishockey. Vi åker till en stad cirka 7-8 mil härifrån där de har elitseriehockey - sambon är ett riktigt hockeyfreak och jag följer med mest som sällskap. Är inte så intresserad - men är kul att komma ut ändå och kolla på lite folk ;-) 

Puss och kram så hörs vi förhoppnings senare idag....               

 

Kommentarer

  • Kia säger:

    Tack för dina ord! Ja, jag har ätit ganska likt som innan. Försökt att äta regelbundet och skippa läsk. Och sedan rört på mig mera. Har ju en del kvar jag med att tappa. Men till jul kanske jag börjar känna mig nöjd! Kämpa på du med! Sköt om dej och trevlig helg! Kram

    2008-10-31 | 14:26:41
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/5738
  • Ulrika säger:

    Hej!

    Vad roligt att du känner dig inspirerad av min blogg. Självklart får du gärna länka till min sida. Jag är bara jätteglad om jag kan inspirera så många som möjligt till att "uppgradera sig" till en ännu bättre version av sig själva. Du är såååå välkommen att hänga med!



    Må så gott!

    2008-10-31 | 17:23:11
    Bloggadress: http://ulrikagabriel.blogspot.com/
  • Sanna säger:

    Ja det hoppas jag inte att du har =) Tråkigt när vädret är så här, men vi har fortfarande snö här. Jag har lovat Mattias att inte röra datorn ikväll =) Måste bara titta förbi och säga hej.... Usch jobbigt när jag måste lova sådant.. Ha en trevlig kväll nu.

    Kram

    2008-10-31 | 18:26:44
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: