♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens lunch: omelett

Kategori: Allmänt

Ja, jag tror jag ska fixa mig en omelett till lunchen idag. Har funderat och funderat vad jag ska äta....
Funderar på vad jag ska ha för fyllning, tror det blir lite rökt skinka och kanske broccoli. 

                                           


Det är för övrigt bra GI-mat; för er som kör den metoden.

I övrigt ska jag nu innan lunchen ta och röja lite här hemma. Det är ett evighetsgöra som aldrig tar slut. Man plockar, plockar och plockar...

Efter lunch någon gång ska jag ta mig en promenad, och hämta upp dottern på dagis på vägen hem.

Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: