♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt...

Kategori: Vikt & mått

.....landade på 108,8. -1 hg sedan igår morse. Very good :-)

Det gick bra även igår kväll - ja alltså jag var megasugen på godis men jag stod emot! Jag känner mig mer beslutsam och envis än någonsin - och det har jag nog alla inspirerande viktbloggare att tacka för :-)

Nu ska dottern strax åka till dagis. Jag ska städa hennes rum på förmiddagen för det är så rörigt där nu i hennes bokhylla att hon knappt hittar något ;-)  Sedan ska det bli en promenad igen på eftermiddagen. Förhoppningsvis har solen tittat fram då, just nu är det tjock höstdimma ute.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: