♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Godnatt

Kategori: Allmänt

Nu går jag snart och knyter mig. Ska bara hänga upp sista tvätten när det centrifugerat klart. Jag är så trött, så trött.

Förresten så tycker jag ni är oerhört dåliga på att kommentera ;-) Så det så! Jag har ju bevis i statistiken att det är en del olika läsare på min blogg så varför kan ni inte plita ner en liten kommentar och glädja en trött, tjock småbarnsmamma i sina bästa år?? ;-)

Skämt åsido, men det är så förbaskat tråkigt att skriva när man knappt får några kommentarer. Då tappar man lusten liksom. Iaf jag.

Godnatt på er!

P.s Bantarbritta behöver inte ta åt sig för mina klagomål ;-) D.s

Kommentarer

  • Molly säger:

    jag förstårvad du menar. märker att det är samma sak på min blogg, men så länge ingen klagar tar jag för givet att det är intressant att läsa min blogg :P ha en underbar fredag:)

    2008-09-19 | 06:21:41
    Bloggadress: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
  • bantarbritta säger:

    Hahah, jag säger som Molly, så länge ingen klagar och besökarantalet trots det är någorlunda högt så är jag nöjd! Men visst är det trist när man inte får en enda kommentar! :(

    Hoppas du får en bra dag!

    2008-09-19 | 08:07:47
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.seb

Kommentera inlägget här: