♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Mår illa & trötter....

Kategori: Allmänt

Usch vad illa jag mår nu av godiset. Känns skönt att återgå till "sundheten" igen, för även om man ofta är jäkligt sugen på något smaskens så mår man bra mycket bättre av att äta bra! Längtar tills imorgon bitti då vi ska gå tipsrundan, då jäklar ska jag bränna fläsk i de där förbaskade backarna ha ha - ska ta i lite extra!

Nu är jag så trött, så trött - hmm lite "pensionärsvarning" igen tror jag - jag menar kl 21.30 en lördagskväll ;-)  - eller så är det "småbarnsföräldervarning" då vår ljuva lilla ängel alltid kommer in och väcker oss punktligt vid 6.30-7-tiden vare sig det är helg eller vardag ;-)  Ingen sovmorgon där inte - inte underligt man är kvällstrött.   

                                                                 

Sov sött och dröm ljuva drömmar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: