♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Thank god....

Kategori: Allmänt

......för clementiner & Bolibompa!

Bolibompa är skönt för nu blir det äntligen lite tyst och lugnt härhemma ;-)

Clementiner är just nu min räddare i nöden, för jag har sockerabstinens som heter duga! Glad att det äntligen är säsong för dem för de tillhör verkligen mina favoritfrukter. För mig finns det ingen godare frukt. Köpte hem en rejäl påse idag när vi var och handlade :-)

Okey man ska ju inte vräka i sig massor, det vet jag - men ett par stycken om dagen iaf. 


                                                

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Äh, vräk i dig, bara du inte får nån allergireaktion så. ;) Jag tror stenhårt på att äta så mycket frukt man vill, för det är tusen gånger bättre än att äta onyttigheter som man kanske faller för istället. Enligt min lilla favorit Paulún så kan man nästan äta hur mycket frukt som helst, de innehåller mest vatten ändå, och om man ska äta farligt mycket frukt med tanke på fruksockret så måste man verkligen äta extrema mängder.

    Hur är clementinerna nu? Jag älskar clementiner, det kanske är dags att börja köpa hem? :)

    Nu har jag startat ännu en tävling, den var kanske inte helt lämplig just nu när du är så sötsugen... men men.. ;) s

    2008-09-29 | 22:17:37
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: