♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vikten i morse.....

Kategori: Vikt & mått

.......var förresten 110,0 :-(  Tror ni jag var besviken? Svar JA. Hade ju hoppats att jag skulle gått ner mer men istället har jag gått upp igen. Känns inte roligt när man skött sig så exemplariskt som jag gjort denna vecka. Jag har ätit frukost, lunch, middag och dessutom TVINGAT i mig en frukt mellan målen. (Är inte så förfjust i frukt). Promenerat har jag gjort också trots min ONDA fot! Men vad får man för det liksom??

Har dock en teori att det KAN bero på att röda veckan närmar sig. Jag brukar alltid dra på mig något kilo extra då, och sedan när det kommer igång så tappar jag vikt. Dessutom är det väl normalt att vikten pendlar med några hekto upp och ner. Det är ju faktiskt därför man bara ska väga sig en gång i veckan. Men otålig som jag är så kan jag inte låta bli att väga mig varje morgon *skratt*

Men skam den som ger sig. Detta ska inte få knäcka mig!

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Jag vet hur det känns, det är bara att hålla ut, hur tråkigt det än är....

    2008-09-19 | 21:16:35
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.seb
  • M säger:

    Jag har också jätte svårt att hålla mig till en gång i veckan, har alltid gjort det förut men det känns bra att kunna se varje dag och då får man även mer press på sig ifall att det går upp eller ner samt att man får en chans att ställa det till rätta. Jag kör som så att jag väger mig typ flera gånger varje dag för skojs skull men skriver bara upp en gång precis samma tidpunkt och dag varje vecka :)



    Lycka till och stå på dig.

    2008-09-20 | 14:45:02
    Bloggadress: http://getlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: