♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vilka är ni som läser?

Kategori: Allmänt

Har sett att jag har ett litet antal besökare som stigit de senaste dagarna, så jag är lite nyfiken vilka ni är som läser och undrar om ni inte kan skriva en liten kommentar när ni ändå är inne? Det skulle göra mig jätteglad - det blir liksom roligare att skriva då :-)

Jag är helt grön inom bloggervärlden, så jag undrar lite om vad ni tycker om min blogg så här långt? Är det något jag kan bli bättre på? Eller är det bra som det är?

Bloggen kommer ju mestadels att handla om min viktkamp, men självklart kommer jag att skriva om andra saker också.

Eftersom jag vill kunna öppna mitt hjärta här och ventilera mina känslor så har jag valt att vara "anonym", d v s jag kommer inte att lägga ut några bilder på mig och min familj, men eftersom jag själv tycker om bloggar med mycket bilder och foton så kommer jag att försöka lägga ut lite bilder framöver på lite andra saker....får väl se vad det blir.

En sak jag tycker är viktig också för att en blogg ska vara bra, är att den uppdateras ofta! Så det tänker jag försöka göra också i mån av tid. Finns inget tråkigare än en dåligt uppdaterad blogg.

Ok, det var det jag ville ha sagt!  Sätt igång och kommentera nu ;-)

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    JAAAG läser din blogg, om du inte har undgått det. ;)

    Jag tycker samma som du, uppdatera ofta och bilder är viktigt, sen är väl innehållet viktigast av allt. Det bloggaren skriver om, gärna lite med glimten i ögat. :)

    2008-09-17 | 19:43:20
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • mamma russin säger:

    ramlade in från bantar brittas blogg...

    trevlig kväll :)

    2008-09-20 | 22:24:23
    Bloggadress: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: