♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Ikväll ska vi se Män som hatar kvinnor, som nu kommit ut på dvd. Har hört så mycket positivt om den filmen så man har ju lite förväntningar. Är det någon som sett den? Är den värd att se?

Ett stort minus för min del dock, är att den är så otroligt lång, nästan 2 ½ timme! och jag som alltid somnar i slutet av filmerna; om de inte är väldigt spännande förstås :-)

                                       

Nu ska vi strax iväg ut och köpa lite godsaker till fredagsmyset - samt lite "godsaker" för mitt vänstra öra: nämligen örondroppar. Vid förkylningar kommer hörselgångsinflammation som ett brev på posten :-(

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

  • sara säger:

    Den är jättebra!! Trodde jag skulle bli besviken eftersom jag läst alla böckerna. Men det blev jag inte.

    Hoppas ni får en mysig filmkväll:)

    2009-08-28 | 17:06:09
    Bloggadress: http://attbaravarasara.blogg.se/
  • Nina säger:

    Men va roligt att du blivit piggare =)



    Du får berätta sen va du tyckte om filmen.

    Har ju inte sett den jag heller.

    Är inte så mycket för svenska filmer egentligen.

    Men vissa är ju sevärda!



    Ha nu en myyysig kväll!

    Kram kram

    2009-08-28 | 19:14:50
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • marie säger:

    Mannen tänkte hyra de i kväll men den var slut...

    trevlig helg" kram

    2009-08-28 | 21:12:06
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: