♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Granskning av kommentarer

Kategori: Allmänt

På grund av vissa omständigheter har jag blivit tvungen att ställa in tjänsten "granskning av kommentarer innan publicering". Era kommentarer kommer alltså att publiceras när jag läst och godkänt dem. Jag hoppas att jag kommer kunna ta bort denna spärr så småningom, men tills dess får alltså detta gälla.

I värsta fall får jag lösenordsskydda bloggen, men det hoppas jag att jag slipper. Men skulle det bli så kommer jag självklart att meddela det i god tid så ni som vill ha lösenordet får det :-)

Nu: hopp i säng - natti natti!

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Men så trist, att det alltid ska finnas dem som sprider skit och otrevnad via kommentarer... Vad det vara månne - låt det rinna av dig, massor med kramar!!!

    2009-08-05 | 09:23:26
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Tack så hemskt mycket!! =)

    Allt känns jätte roligt och framförallt spännande och jätte förväntansfullt!

    Kan tänka mej att vi har en underbar tid framför oss. Än så länge har jag fått må bra hela tiden. Bara en massa huvudvärk än så länge.

    Annars är allt på topp! ;)



    KRAM KRAM

    2009-08-05 | 11:15:00
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: