♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Orolig natt

Kategori: Allmänt

Natten var som väntat orolig. Lillan var feberhet och drömde mardrömmar. Vid 3-taget kom hon in och sov hos oss; och när jag vaknade var klockan 8.15!! Jag blev så snopen att hon/vi sovit så länge för det händer verkligen inte varje dag!

Jag gav henne inget febernedsättande igår kväll/inatt eftersom febern trots allt låg under 39. Jag brukar ge det när det är kring 39 och uppåt; annars tycker jag det är bra att febern får göra sin verkan. Den är ju trots allt till för att ta död på virus och bakterier.

Trots det så hade hon bara 37,6 i morse när hon vaknade; men hon ser ändå inte riktigt pigg ut på ögonen och inget smakar. Inte ens varm choklad som hon dricker varje morgon till frukost.

Nu får vi se hur dagen utvecklar sig; om hon fortsätter vara någorlunda feberfri eller om den stiger ikväll igen. Den brukar hålla på så när hon är sjuk.

Nu ska vi läsa saga :-)

Kram på er!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Men lilla vännen! Hoppas att hon känner sig bra sanart och att helgen blir något lugnare..



    Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg..



    Kramar i massor

    2009-08-21 | 14:32:47
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Men lilla vännen! Hoppas att hon känner sig bra sanart och att helgen blir något lugnare..



    Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg..



    Kramar i massor

    2009-08-21 | 14:32:50
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hihii vi gick nog om varandra nu!

    2009-08-21 | 14:33:13
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hoppas hon är piggare nu!



    Oj så kul det va att få träffa mamma Bus! Hon va så där go och varm som person!

    Henne träffar jag gärna fler gånger!

    Så nästa gång du kommer "hem" så MÅSTE vi ses!

    Så det så =)



    Önskar dig en trevlig fredag kväll =)

    Kram kram

    2009-08-21 | 20:37:57
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • hemma hos Bus säger:

    Hej på dig!

    Jag skickade hälsningen. Det blev en trevlig dag. Skulle vara jätteroligt att du också kunde hänga med nästa gång du är hemma. Jag har ju bara 7 mil upp så det skulle ju vara perfekt.

    Hoppas att flickan har piggnat på sig lite. Ha det gott. Kram kram

    2009-08-21 | 22:06:42
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här: