♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Tyck lite synd om mig idag...

Kategori: Allmänt

......ska nämligen till tandläkar(djäveln) 14.05!! Bet nämligen av en halv tand i torsdags kväll!

Jag har en enorm tandvårdsrädsla, inte det allra värsta man kan ha, men iaf så pass att jag måste ta lugnande nu inför besöket. Fast inte ens det brukar hjälpa nämnvärt :-(  Typiskt, typiskt att detta var tvunget att hända!

I övrigt händer inte så mycket idag. Återkommer senare.

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Usch stackare, då har du värre än jag, för det går faktiskt bra att börja jobba, hela förmiddagen försvan i ett nafs! Håller tummarna för dig vännen... Kram

    2009-08-03 | 12:22:55
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jag lider med dig vännen.. jag vet ju ´hur det känns..ska dit den 24 och drar mig redan för att gå dit.. Hoppas det gick bra för dig och att du fick hjälpen du behövde..



    Kramar om

    2009-08-04 | 15:39:34
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: