♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vilket antiklimax...

Kategori: Allmänt

Jag som var så orolig inför tandläkarbesöket; och så blev det bara en provisorisk lagning. Hon var försenad; jag kom in 10 minuter efter utsatt tid + att den som bokat in tiden satt av för lite tid till mitt besök så hon gjorde en provisorisk lagning och så får jag komma tillbaka i september!

Samtidigt som jag kände en lättnad att besöket blev snabbt avklarat idag - så känns det samtidigt tråkigt att det nu ändå inte är gjort - utan jag har den riktiga behandlingen framför mig....men bra iallafall att detta blev gjort, känns ju inte bra att gå med en trasig tand i munnen.

I övrigt har som sagt inget särskilt hänt idag. Olivia hon är ute och leker på gården hela tiden. Vi bor så himla bra och barnvänligt med lekpark och många barn att leka med precis utanför knuten - verkligen toppen!! Skyddat och bra är det också; långt från trafik.

Nu ska jag gå ut och ta mig en kopp kaffe i det vackra vädret; behöver något uppiggande. Känner mig lite extra seg av den lugnande tabletten.....

Kommentarer

  • Kia säger:

    Förstår att de var med blandade känslor som du gick ut från tandläkaren. Usch, gruvar mig lika mycket för varje besök som jag ska dit...

    Ja,idag blev då ingen nystart för mig, dår ta de imorn då! ;)

    Kram

    2009-08-03 | 23:09:36
    Bloggadress: http://4barnsmamma,blogspot.com
  • Malin säger:

    Vi hade en jätte mysig semester tillsammans! Synd bara att allt ska gå så fort. I morgon är det dags för arbete igen och det känns hemskt gruvsamt just nu. Å finvädret har kommit och allt. Lagomt till man ska jobba igen.

    Sen var det en upplevelse att få se Sommarkrysset live. Så nu vet man ju hur det är oxå! ;)



    Hoppas att allt är bra med er!

    Natti natti och sov så gott.

    Många kramar.

    2009-08-03 | 23:47:36
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Okey jag kanske skulle läsat här först =) ja men du slipper gå med en trasig tand i allafall.. Jag funderar på att sätta in löständer istället så slipper man gå till tandläkaren =)



    Hoppas att allt är bra med dig vännen

    2009-08-04 | 15:41:47
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: