♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Barnen intog stadshuset

Kategori: Allmänt

Igår intog Olivia och några barn till från hennes dagis + barn från andra förskolor och dagis i kommunen stan´s stadshus! Där såg de till att få "sina röster hörda" med anledning av Demokrativeckorna som varit :-)

Har lagt in ett klipp som jag lånat från TV4 Mälardalens hemsida. I början av klippet (efter all reklam är avklarad) så får ni spana in en tjej i en grön tröja med katt som högt och ljudligt skanderar "Den som inga byxor har..." efter "Paula Palett" - det är min Olivia :-)


Det var även en bild på dem i lokaltidningarna idag :-) Kul grej!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Se där vilken sötnos =)

    Roligt att dom filmade det!



    Sov så gott!

    Natt kramar till dig!

    2009-12-09 | 21:48:09
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Sockenvägens Söta säger:

    Låter bra, men jag måste erkänna att de centrar jag köpt i detta syfte redan är borta.... ler lite skamset Kram kram - hoppas ni får en bra dag!

    2009-12-10 | 08:43:23
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Nä inge bakpulver i mina recept :) Så vi har nog olika recept helt enkelt :) Hoppas ni har en bra dag. Kramar

    2009-12-10 | 11:48:25
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Monika säger:

    Jättekul att få se Olivia, hon är verkligen framåt! Vi har inte skickat ett enda julkort i år, så jag önskar dig o dina närmaste en riktigt god jul. Om vi har tur så kanske vi kan talas vid under helgerna.... Kram

    2009-12-22 | 23:32:47

Kommentera inlägget här: