♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt & planer

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt: 108,8 :-(

Dagens planer: Bara vara.

Låter det slött? Jag lovar - mina dagar brukar vara allt annat än slöa - men jag tycker man kan få unna sig en ego-dag någon gång då och då, och jag får passa på när lillan är på dagis :-)

Imorgon tänker jag nämligen ta mig an ett stort projekt som jag gruvat för länge, länge: nämligen rensa upp i vår lilla walk-in-closet (som det så fint heter på engelska) . Den hyser nämligen - förutom kläder - diverse bråte som vi "pulat" in där allteftersom och som nu växt sig gigantiskt ;-)

Imorgon river jag ut rubbet, och sedan ska sakerna antingen skänkas bort, slängas bort eller hamna på ett mera lämpligt ställe. Nu ska jag vara hård och försöka att inte tänka som jag alltid gör "men tänk om jag/vi behöver det där någon gång" eller "det där kan jag inte slänga/ge bort - är ju så mycket minnen i det"....eller "det där måste jag ju ha kvar, har ju fått den av xxxxx i present"....

Ska bli skönt att få ordning därinne; och detta är bara startskottet - här ska rensas i alla gömmor och vrår framöver :-)

Så.....tycker ni inte att jag kan få ha en vilodag idag......? ;-)

Kram hela da´n!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hejsan! Tack så mycket! Är hel kär i min lilla prins. Det vackraste som finns! Å vi är jätte stolta! Hoppas allt är bra med dig. Nu har man ju inte läst bloggar på evigheter känns det som så man är dåligt uppdaterad. Men tar igen det sen, har ju nått viktigare att koncentrera mig på =) Kram

    2009-02-03 | 16:55:12
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    Att bara vara är viktigt det med :-) Det siktar jag in mig på att göra på fredag hi, hi. Lycka till med rensningen i morgon! Kram

    2009-02-03 | 17:52:07
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: