♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Söndag kväll lider mot sitt slut.....

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle skriva några rader innan jag hoppar i säng - men det var värst vad blogg.se är seeeeegt ikväll då :-(

Jag kommer ju sällan i säng i tid tyvärr, fast jag så väl behöver det,  men ikväll måste jag...för rörmokaren ringer på dörren efter 7 imorgon bitti - han ska byta blandare till tvättställ och badkar/dusch - så det blir till att kliva upp i tid och göra bort toalettbestyren i tid. Vattnet stängs ju av under tiden. Sedan när han kommit, drar vi till fiket och äter frukost där - mest för skojs skull när vi ändå är uppe med tuppen :-) - och så är det ju så gott när man fikar ute!

Annars har helgen varit bra, kanske slänger upp några bilder imorgon om jag är på humör :p

Så gott folk - hoppas ni får en god natts sömn - för det tänkte jag ha :-)

Kraaam

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hihii!! Bara på honom.. Det är viktigt, det kändes ännu mer efter den här dagen. Man glömer liksom bort varandra lite när man har småbarn... Hoppas ni kommer överens med något roligt ihop nu.. Bilder vill jag se i morgon...



    Kramar om dig

    2009-02-15 | 21:58:26
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Vad mysigt med frukost på ett fik... Bästtre start på veckan kan man väl ine få?! Stor kram till dig!

    2009-02-16 | 09:56:04
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina H säger:

    Oj då så lyxigt med att äta frukost på ett fik. Mumsigt värre =) Hopaps du fick en god natt sömn och att du vaknade utvilad! Och självklart så önskar jag dig en jätte trevlig dag =) Kra,

    2009-02-16 | 10:57:00
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: