♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Söndag

Kategori: Allmänt

Ett riktigt skitväder är det ute idag. Det snöar, snöar, snöar och temperaturen ligger på mellan 0 och 2+. Usch - och så har jag sån där migränhuvudvärk som grädde på moset....

Skulle helst inte vilja sticka ut näsan idag, men jag måste iaf ta mig till bilen, för vi ska åka till svärföräldrarna och hälsa på samt äta middag. Skönt att slippa laga mat iaf.

Jag har faktiskt varit lite duktig på förmiddagen; bytt sängkläder i alla sängar samt dammsugit + kört en tvätt, så ikväll blir det skönt att krypa ner i sängen, längtar redan faktiskt!

Annars har helgen varit lugn, vi bojkottar ju melodifestivalen härhemma så när den pågick igår kväll kikade vi på en film istället "Bruce den allsmäktige". Helskotta vad bra den var - Jim Carrey är bara för bra :-))

Vad har ni haft för er i helgen då?


Ungefär så här tråkigt ser det ut här idag:



(Bild: google.se)

Kommentarer

  • Nina H säger:

    Usch, låter inge viader med migrän. Jag hade det jätte ofta förut och mådde verkligen pyton. Kunde inte jobba då jag fick mina attacker. Men så gick jag några gånger på akupunktur och sen dess har jag aldrig haft migrän... Lovely! Min helg har bestått av mys och bakning =) En väldigt bra kombination! Kram

    2009-02-22 | 15:37:33
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    En renbäddad säng är det mysigaste som finns - nästan iaf!



    Hoppas migränen gett med sig...



    Kram kram

    2009-02-22 | 17:41:51
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Kia säger:

    Ja, det var intressant att träffa mediumet. Säkert finns det flera i närheten av dej. :) Du får spana! Hoppas att du mår bättre! Kram Kram

    2009-02-22 | 19:06:05
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Nina H säger:

    Tack så mycket! Ja jag vet inte riktigt hur man har lyckats att få så fina barn =) Ja ibland behövs det inte mycket för att det ska bli en stor skillnad. Å att det inte heller behöver va så dyrt =) Kramen

    2009-02-22 | 21:16:10
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Dag 3, har aldrig haft den karaktären förr...

    Det här är nog ett sätt som passar mig som handen i handsken, har inte heller upplevt det tidigare.

    Vågen är undanstoppad i 3 veckor...Nu vill jag lyckas, nej nu SKA jag lyckas. Vill du bli med?

    Hoppas att du har en bra dag, här snöar det också som tusan. Kram på dig.

    2009-02-23 | 12:37:29
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Vilket väder!! Jag försöker att läsa ikapp alla bloggar.. =) Viken tur du har då vännen, Mattias skulle få en på jobbet i morgon.



    Sedan skulle han köpa hem en till oss med. Men han får faktiskt två =) Jag har försökt sat mig vid datorn hela dagen, men tiden försvinner och så måste jag iväg...



    Tack för dina ord, saknat jag med känns lite tomt när man inte kan titta in...



    Kramar om dig massor

    2009-02-23 | 18:31:50
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: