♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt & dagens lista

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt var 108,3. Kanske inte så konstigt att jag gått upp några hekto med tanke på den gångna helgens goda mat och myskvällar härhemma ;-)  Jag kan säga att jag igår vägde dryga 109 (!!??) så faktum är ju att jag är på väg ner igen!

Hann med en hel del på gårdagens lista, resten ska jag försöka klara av idag, så jag klistrar helt sonika in listan i detta inlägg och fortsätter utifrån den. Bra med listor - då blir det gjort och man känner sig så nöjd med sig själv när man stryker över varje grej man gjort :-)

Betala räkningar via internet

Göra veckomatsedel o inköpslista (o skickar sambon och handla)

Bädda rent i "gästsängarna"

Tvätta minst fyra tvättmaskiner - pågår

Plocka undan ÖVERALLT

Dammsuga hela lägenheten

Lägga in en order på Ellos

Ringa två viktiga samtal

Rensa papper

Rensa plånboken (från gamla kvitton m m)

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hej hopp =) Ja tråkigt nog är jag hemma fortfarande =( du, imorse låg jag och fundera å nu har jag fått ihop det! Jag vet vem du är!! Eller vilket släkte du tillhör ;) Halkade in på en viss pesrons blog och plussade ihop det hela =) Hoppas du får en kanon dag, själv ska jag lägga mig i badet! Underbart! Kram

    2009-01-28 | 10:43:39
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja å det va bara av en händelse att jag hamnade på den bloggen för jag har aldrig varit in i den förut =) Men det är ju roligre nu när man vet hur du ser ut å så!

    2009-01-28 | 12:00:33
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: