♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Home alone

Kategori: Allmänt

Syster och systerdotter är på shoppingrunda på stan. Sambo, dotter och bonusson har farit och hälsat på farmor och farfar en sväng. Jag bara kände att jag var tvungen att få vara för mig själv ett par timmar; även om det såklart är roligt så blir det ju väldigt intensivt umgänge när de är här så få dagar.

Ska följa med dem imorgon istället, deras sista dag här, ut till vårt stora shoppingcentrum. Tycker det är så bra där med alla butiker under ett tak.

Min "mystiska" feber försvann iaf under sen fredag eftermiddag och tur var ju det när vi skulle få besök! Jag undrar just vad den berodde på, något var ju fel i kroppen, KAN ha varit min galla som "spökade" - för jag har känt mig lite småöm och spänd i magen under veckan, och någon magsjuka var det då inte....

Nej, nu ska jag slita mig ifrån datorn och bara njuta av tystnaden härhemma. Passa på att läsa lite.....för senare i eftermiddag ska jag, sambon och dottern sammanstråla med tjejerna inne i stan och gå på stans mysigaste kinarestaurnag och äta middag - JAG LÄNGTAR! Älskar kinamat! Vi åt indiskt igår men det tycker jag inte alls var lika gott....

Tjingeling!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Oj, om du har gallbesvär tillsammans med feber måste du söka sjukhus! :o Gallan kan vara inflammerad och då kan det gå illa.

    Men du känner dig bra nu?

    Min galla är borta, bland det bästa jag gjort. :D

    2009-01-25 | 18:34:57
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jo nog är det trevligt med besök eller människor i allmänhet. Men man behöver sin egen tid, för mig är den så viktig. Fast jag får min tid på mina promenader. Fast jag skulle säkert njuta mer om inte det var en massa oljud i öronen =)



    Kramar om dig

    2009-01-25 | 23:06:02
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: