♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Icke så mycket att förtälja....

Kategori: Allmänt

.....har ju mest bara legat i sjuksängen idag. På förmiddagen var jag hyfsat pigg så jag passade på att torka golv i kök och badrum. Efter lunchen blev jag sämre igen; fick frossa och febern steg till över 38 igen, så eftermiddagen tillbringade jag mestadels huttrande under en filt i sängen. Tog en Ipren i eftermiddag så då blev jag lite piggare igen, men det skulle inte förvåna mig om febern stiger igen när den slutat verka.

Verkligen mysko detta - bara feber - ingen förkylning alls. Är det någon av er läsare som vet om det är något som går just nu??

Nu håller jag bara tummarna att jag är frisk på lördag morgon när min syster och systerdotter kommer med tåget!

Ingenting är det på TV ikväll heller, får bli en tidig kväll. Sov så dåligt i natt så jag hoppas jag får sova bättre kommande natt. Har tid hos sjukgymnasten imorgon, men det lär jag nog få avboka.....

Hoppas ni haft en bättre dag??

Kram på er!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! influensan ska ju gå nu den skulle bli värre en någonsin i år. =(



    Nej det är inte bra med mig, just nu mår jag skit dåligt. Orkar inte skriva om det på bloggen bara, känns som jag är för ärlig ibland.



    Men det går upp och ner sa till i skolan att jag inte kommer förs efter jag varit i Skåne. Har så svårt att acceptera att hon är så sjuk. Men tillståndet är det samma.



    Jag ville ju ha henne hemma när jag åker ner, men min lillasyster är ju sjuksköterska och hon sa att jag inte kommer att orka. Hon sa att jag inte kommer att känna igen henne ens, lite skrämmande...



    Man gråter ena dagen och känner hopp andra dagen, men idag har det varit extra jobbigt, mest nog för att jag närmar mig att åka.



    Jag åker på tisdag, sedan vet jag inte riktigt hur länge jag blir borta en vecka blir det i allafall.



    Nu hoppas jag att du kryar på dig vännen så du blir frisk..



    Kramen

    2009-01-22 | 20:16:39
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Lena säger:

    Allting går just nu... Alla verkar vara sjuka. Krya på dig!! Kram

    2009-01-23 | 06:15:09
    Bloggadress: http://zitalena.blogspot.com/
  • Nina säger:

    Hoppas du mår bättre snart! Verkar som alla är sjuka. Vi har klarat oss än så länge peppar peppar Ja visst är det hemskt att det finns människor som bara vill bli fetare och fetare. Å som dessutom har små barn. Usch så fruktansvärt! Trevlig helg =) Kram

    2009-01-23 | 14:20:48
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: