♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Mission completed

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag gjort sista punkten på min lista - nämligen beställt kläder från Ellos! Däremot bidde det inga gardiner; måste kika runt på fler ställen innan jag bestämmer mig. Kanske ska be ER vara smakråd ?? Kan lägga upp bilder när jag hittat några alternativ!

Listor är ju magiska! Känslan när man gjort alla punkterna är verkligen störtskön! Även fast man såklart får göra nya listor hela tiden - för utan göra blir man ju aldrig när man har hem och familj :-) Eller kanske inte annars heller?? Har totalt glömt bort singellivet ;-)

Nu gräddas det våfflor för fulla muggar här! Ska bli riktigt mumsigt att äta!

Förresten - ni missar väl inte "Sveriges värsta bilförare" på 4:an ikväll?? :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: