♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

.....och här kommer då svaren....

Kategori: Allmänt

......på de fåtal frågor jag fick ;-) Jag har tydligen mycket nöjda läsare; ingen som passade på att ge mig något ris - och tydligen så har jag varit så informativ så att det inte finns så mycket att fråga om ;-) *skratt*

Skämt åsido, här kommer svaren:

1. Hur många läsare har du ungefär på bloggen?  Det varierar ganska mycket faktiskt, på helgerna t ex så kan det röra sig omkring 30-talet unika besökare per dag, medan jag igår hade 60 unika besökare. Jag kan inte tävla med Blondinbella precis - men det gör iiingentiiing ;-)

2. Hur mycket motionerar du? Ja...hmm....jag har ambitionen att ta en 30-minuters promenad MINST 3 dagar i veckan, men just nu är det lite så och så med den saken, men jag håller på att rycka upp mig. Tidigare styrketränade jag också, men ej längre.

3. Har du fått några elaka kommentarer? Nej, har faktiskt klarat mig....än så länge....

Ja, det var faktiskt "alla" frågor - men sedan är det några som gärna skulle vilja "se mig" - alltså att jag lade ut någon bild på mig själv - men i dagsläget är det tyvärr inte aktuellt eftersom jag valt att vara anonym.

Jag funderar faktiskt lite på hur jag ska göra framöver; om jag ska "komma ut" ur garderoben eller stanna kvar därinne. Det är mycket att tänka på. Vill jag att alla ska veta vem jag är? Vad jag väger? Vad jag har för midjemått? Vad jag åt till middag igår? Jag menar - man vet ju aldrig vilka som läser eller halkar in på ens blogg - det kan vara någon arbetskamrat, granne eller någon annan som känner igen en - men som sagt - den som lever får se. Det är inte alldeles omöjligt att jag "kommer ut" en vacker dag.....:-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Det är klart vi är nöjd med din blogg =) Annars hade vi inte fortsatt att läsa den vännen eller hur?



    Hoppas att du kommer på hur du vill göra för att få en blogg som du är nöjd med...



    Kramar om dig massor...

    2009-01-21 | 19:41:29
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Teresa Hellgren säger:

    Hej Vendela!



    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Har du en mailadress jag kan skriva dig till?



    Vänliga hälsningar,

    /Teresa Hellgren

    e-life.se

    2009-01-21 | 20:17:16
  • Nina säger:

    Ja han va så himla söt då han va liten. Han kommer bli en mycket stilig ung man då han växer upp. Så nog är man stolt över han =) Barnen är ju det bästa man har. Å snart får jag ett till. Förstå hur mycket jag längtar!!! Fast det blir ju en himla omställning. Men till större del så äre ju positiv omställning! Mest annorlunda kommer det ju bli för Miakel som typ aldrig ens hållt i en bebis! Så det här ska bli intressant! Ha en underbart trevlig kväll vännen. Kram

    2009-01-21 | 20:44:59
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Lena säger:

    Det finns faktiskt många stora fördelar med att inte vara anonym. Flera av mina arbetskamrater läser vad jag skriver, och jag kan ju inte ljuga i min blogg eftersom de ser mig varje dag. Det är ytterligare ett sätt för mig att stoppa mig själv från att inte lyckas, när jag blottar mig i bloggen så är kollegorna där och ser att det jag skriver stämmer. Min familj (bortsett från mamma och ibland min bror) läser inte bloggen, de har inte tid/är inte intresserade, men de vet att den finns och jag kan ju inte ljuga för dem heller. Det är precis som att ta en promenad men lämna plånboken hemma, man förhindrar sig själv från att köpa nått onyttigt. Jag ser bloggen som en slags försäkring för att jag skall lyckas. Oj, det blev väldigt luddigt, hoppas du förstår vad jag menar :)

    Kram

    2009-01-22 | 05:54:02
    Bloggadress: http://zitalena.blogspot.com/
  • Vendela säger:

    Svar Teresa Hellgren: min mailadress är:



    [email protected]

    2009-01-22 | 10:03:44
    Bloggadress: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: