♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Proppmätt!

Kategori: Allmänt

Ja nu sitter man här; proppmätt som bara den efter en utsökt god 3-rättersmiddag på mysigaste kinarestaurangen i stan! Tack snälla systerdotter som bjöd på den goda middagen :-)

Vi hyrde en film på vägen hem "Nu eller aldrig" med Jack Nicholson och Morgan Freeman, så ikväll blir det filmtajm :-) Jack Nicholson är en av mina skådespelarfavvisar - älskar komedier med honom :-)



Det är ett bra budskap i filmen: Den bästa tiden att leva är just nu. Jag kan ge en liten recension på filmen imorgon :-)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hejsan!



    Mums vad gott med trerätters! Själv blev det också lite kina mat ikväll så härligt att slippa laga mat själv...hihi... Ha en härlig vecka och hoppas filmen var bra! Kramar Madde

    2009-01-25 | 22:16:20
    Bloggadress: http://chillipepper.bloggagratis.se
  • Sanna säger:

    Åhh den filmen har jag velat se länge...vad gott med kinamat.. älskar den maten..



    Nu tar du hand om dig vännen.. Du är ju så fin på alla sätt och vis...



    kramar om dig massor så hörs vi...

    2009-01-25 | 23:03:20
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Den där filmen är jättebra! Vi såg den på bio och tyckte om den båda två. :)

    Jodå, min lilla ängel är ett riktigt monster ibland vid läggdags. Hon försöker köra med oss ibland dessutom. Igår låg hon i sängen och ropade att jag måste hjälpa henne, för hon nådde inte hushållspappret som låg på golvet (hon är lite förkyld). Hon låg altså på magen och sträckte sig allt hon kunde från sängen istället för att gå upp och plocka upp rullen.

    Såna saker får mig verkligen trött. Hur ska man göra? Det enklaste är ju att gå och hämta rullen åt henne, men i längden fungerar det inte eftersom hon drar det längre och längre varje dag. Hämtar jag rullen EN dag då måste jag göra det varje kväll! Plus alla andra saker som hon hittar på... tröttsamt är det.

    Det går i perioder, sen kan hon somna hur bra som helst lääänge, och så kommer vi in i en sånhär jobbig period igen. Pust..

    2009-01-26 | 09:20:03
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sara säger:

    Det var inte illa med 3-rätters middag!

    Den där filmen är jättebra!

    2009-01-26 | 11:03:03
    Bloggadress: http://seproo.blogspot.com/
  • Nina säger:

    Åh sååå gott med kina mat! Är som tokig i det. Men det finns ju inte här =( Får äta det kanske en gång om år! Hoppas ni har det bra. Kram

    2009-01-26 | 16:04:18
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    Så mysigt ni verkar ha det, och jag håller med nina, såååå gott med kina mat. Själv festade jag loss på indiskt i helgen, antar att man längtar efter detta bara därför vi har valet mellan sibylla eller pizza här i dorro ;-P



    Kram kram

    2009-01-26 | 20:45:53
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: