♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Tack!

Kategori: Allmänt

Tack alla ni som sparkade mig därbak ;-) Jag har riktigt ont nu, aj aj - men det behövs, tro mig ;-)

Fick ett par välmenande råd om att det vore bättre att börja om IDAG istället för IMORGON - men jag beslöt mig för att börja imorgon istället som jag bestämt mig för. Det känns bra att börja på ny kula på en ny vecka - även om måndag faktiskt är veckans tråkigaste dag!

Nu ska jag bara plocka undan lite innan jag går och lägger mig. Det ser ut som ett mindre bombnedslag härhemma - jag tycker det är skönt att vakna upp till ett hem i ordning och reda!

Kram på er och godnatt!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hoppas din dag blir underbar idag vännen!

    Själv ska jag dra med sambon till gymmet och köra slut på honom. =)

    2009-01-12 | 08:55:55
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Tycker exakt likadant, hatar att kliva upp till en röra. Plockar alltid undan på kvällen till gubbens förtret - "onödig" tycker han då det blir likadant en halvtimme efter vi vaknat... Hi,hi.



    Hoppas du får en bra start på veckan! Kram

    2009-01-12 | 10:29:45
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: