♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Tomt!

Kategori: Allmänt

Ja fy tusan vad tomt det blev när syster och systerdotter åkte nyss!! Sambon har skjutsat iväg dem till nattåget nu. Alltid så himla vemodigt när de åker härifrån och man vet att det dröjer ett bra tag innan vi ses igen....

Dottern har inte somnat ännu (!?)  -  så här länge brukar hon inte ligga vaken men det var säkert bara för att de åkte iväg nyss. Hoppas hon somnar snart för hon ska ju på dagis imorgon!

Jo förresten....innan jag slutar skriva...filmen vi såg igår kväll "Nu eller aldrig" var jättebra! Den får inga 10 poäng av mig dock; för den var lite för tempolös och lugn, lite händelsefattig - men definitivt en bra handling i grunden, med ett mycket bra budskap - nämligen att man ska passa på att göra det man vill göra medan man lever! Kan rekommendera er som inte sett den ännu att se den!

Imorgon har jag så mycket att göra så jag kommer följa Bantarbrittas goda exempel och slänga upp en Att-Göra-LIsta här på bloggen! Blir alldeles för mycket att hålla i huvudet annars!

Godnatt och sov så gott allihopa!

                                                                 

Kommentarer

  • Kia säger:

    Meeen! Nu vet jag ju vem du är! svårt att klicka ibland men nyss gjorde de det

    Hoppas allt är bra!

    Kram kram

    2009-01-27 | 07:19:39
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Nina säger:

    Ja hon blev sååå glad. Å hon älskar ju att bada å dom har ju inget badkar. Hon har dessutom fibromyalogi eller hur det stavas så värme gör henne gott! Hon hade en riktigt bra kväll =) Förstår att det är lite tomt nu när dom farit! Å som du ser så är jag fortfarande på hemmaplan. SUCK!!! Ha en bra dag! Kram

    2009-01-27 | 07:35:06
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: