♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Obalans

Kategori: Allmänt



(Bild: google.se)

Jag måste vara i obalans i kroppen på något sätt. Jag är galet sötsugen - går och plockar i mitt "godisskåp" hela tiden; t o m choklad som jag annars inte är så förtjust i! Tur att dottern är ute på gården och leker så jag kan "tjuväta" lite *skratt* Snacka om att man är en hycklare - vi är ju noga med lördagsgodis åt henne och så går mamma och tjuväter godis när hon är ute eller sover *skratt*

"Bad-hair-day" har jag haft i flera dagar på raken också - får inte alls till det som jag vill ha det. Är det någon som känner igen sig?? Jag hoppas det går över snart så jag inte går upp flera kilo!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ler Låter nästan som om du vore gravid! ;)

    Jo, de känns skönt att ha kommit igång på jobbet och jag trivs så himla bra! :)

    Kram kram

    2009-07-21 | 18:23:52
  • Kia säger:

    Och det var jag som skrev de där... ;)

    2009-07-21 | 18:24:37
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Ja, men jag vet vad du menar! Tycker jag är sugen på gott hela tiden! ;) Å inte är jag då med barn heller! :P

    Kram

    2009-07-21 | 21:36:39
  • Sanna säger:

    Vännen jag hade en sådan dag igår och det var inte lite som åkte ner i min mun. Jag ska ut och äta med ett par tjejer ikväll och tänkte jag får inte om kjolen inte ska sitta spänt. Sedan är jag hela tiden =(



    Jobbigt när det blir sådan dagar, och ibland är det svårt att komma ur dem på det..



    Hoppas du får en fin dag vännen min

    2009-07-22 | 11:27:27
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hej hej!!

    Låter fint att ni kommit hem och att allt gått bra!

    Det var minst lika roligt att få träffa dej =)

    Lite roligare nu när man pratar här ;)

    Men då kanske vi ses till jul om ni kommer upp då oxå! =)

    Det är ju tur att det är så nära som det är. Det är ju som mycket enklare att springa på varann då! ;)



    Hoppas att ni har det bra där nere!

    Stora kramar.

    2009-07-23 | 10:29:42
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Kia säger:

    Jag tog mig lite i kragen idag faktiskt! Först körde jag ett program ben och rumpa. Nån skiva som följde med en tidning. Oj så jobbigt det var! haha! Svettades som ett tok. Men absolut något jag kommer göra fler gånger! :)

    Sedan har jag varit ute och promenerat en timme-i spöregn!!!

    Så nu känns de lite bättre. För dagen iallafall. :P



    Kram

    2009-07-23 | 13:16:42
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här: