♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

...och regnet det bara öser ner....

Kategori: Allmänt


(Bild: google.se)

Ja här över äro himlens portar öppna! Det har bokstavligen vräkt ner från 21-tiden igår kväll och nu är kl 16.30 och det regnar fortfarande, och har alltså gjort det utan uppehåll i snart ett dygn!! Blåser rejält gör det också!

Tänk att det inte finns något "lagom" vad gäller vädret. För exakt en vecka sedan var det 31 grader varmt och idag regnar det så man inte kan gå ut. Jag känner att jag varit lite rastlös idag, men det är nog värst för Olivia. Hon tycker om att vara ute. Fast hon har roat sig med dataspel, film, pussel och så har jag läst sagor för henne. Nu ska hon bada.

Usch jag är så innerligt trött. Gick upp tidigt i morse eftersom jag skulle på ett möte, och så gör väl vädret och inaktiviteten sitt till *gäsp*

Men men - bara jag får mig lite kaffe sedan så kickar jag nog igång igen, och så har jag ju "Ernst" att se fram emot ikväll ;-)

Puss o Kram

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Jag håller med dig. Först tyckte jag att det var på tok för varmt men det här vädret är inte heller nåt vidare ;O)

    Hur länge blir ni uppe i D...?

    Ha det bra. Kram

    2009-07-09 | 21:59:05
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Nina säger:

    Så himla tråkigt för barnen då det regnar!

    Melvin blir rastlös oxå!

    Men förhoppningsvis så blir det väl bättre väder snart!

    Iaf så det är uppehåll och drägliga temperaturer!



    Ha en fin helg!



    Kram kram

    2009-07-10 | 14:02:46
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • marie säger:

    Nu kommer solen o värmen åter,,,det har JAG bestämmt!!!

    Trevlig helg Kram

    2009-07-10 | 23:18:34
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: