♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ikea

Kategori: Allmänt

Bedrövligt dålig uppdatering av denna blogg på sistone - jag vet. Nu åker jag dock snart till Ikea (4 mil härifrån) så snart dottern lämnats av på dagis. Ikväll kommer dock ett inlägg om dels kortet jag fick av dottern på Mors Dag och dels uppvisning av eventuella fynd från Ikea. Det enda jag vet är att en hylla för förvaring av dvd-skivor ska inhandlas, men om jag känner mig själv rätt så kommer fler saker att följa med hem.....;-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Trevligt att få något att se fram i mot.. Hoppas du får fynda lite idag nu.. och att du hittar något som faller smaken..



    Ha en så fin dag nu vännen..

    kram

    2009-06-02 | 13:41:23
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • marie säger:

    Jag har oxå varit dålig på att blogga...

    Det har ju varit alldeles för fint väder.

    Men idag regnar det...

    kram

    2009-06-02 | 14:56:42
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: